GALERİ

"Markamız her geçen gün daha güçleniyor"

Röportaj: Gülçin İŞLER FIRAT
Fotoğraflar: İsa ARSLAN


Volkan Atik, erkek giyiminin öncü markalarından biri olan Avva markasının kurucusu ve Yönetim Kurulu Başkanı. Volkan Bey, Bilkent Üniversitesi Banka Finans Bölümü'nden mezun olmuş ama aile mesleği olan tekstile giriş yaparak 2000 yılında erkek giyim markası Avva'yı kurmuş. Markanın şu anda Türkiye'de 65, yurtdışında ise 22 mağazası var. 120 ülkede tescilli olan marka dünya genelinde de 3 bin ayrı corner'da satılıyor. Volkan Bey ile bir araya gelerek Avva'nın yeni projelerini, markanın konumlanmasını konuştuk.


Önce markanız Avva'nın Türkiye'de geldiği konumun bir değerlendirmesini yapar mısınız?
Volkan Atik:
Trendi ve güncel erkek giyiminde artık markamız kendine ait bir yer edinmiş durumda. Müşteri kitlemizle ciddi bir diyalog içerisindeyiz. İnteraktif olmak bizim gibi markalar için çok önemli. Erkeklerin giymekten sıkıldığı şeyleri değil onların kendilerini farklı hissedebilecekleri koleksiyonları üretiyoruz. Bu da her geçen gün markamızın Türkiye'deki konumunu güçlendiriyor.


Yurtdışında marka konumlandırmanız nasıl? Mağaza açmak istediğiniz yeni hedef ülke var mı?
Atik:
Yurtdışında 22 adet mağazamız bulunmakta. Mağaza sayımızı bu senenin sonuna kadar 40'a çıkarmayı hedeflemekteyiz. Genel olarak Rusya, Ortadoğu ve Doğu Avrupa'ya odaklanmış durumdayız. Bu yıl İran ve Belçika gibi ülkelerde ilk mağazalarımızı faaliyete geçireceğiz.

Yön tuşlarıyla geçiş yapabilirsiniz

kalan karakter 1000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan ŞAMDAN veya samdan.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.