Divan: Türkiye'nin Zarafet Mirası, 70. Yılında Yeni Bir Döneme Giriyor

Divan Grubu, 2026 yılında kutlayacağı 70. yılına hazırlanırken, markanın büyüme stratejisi doğrultusunda yeni açılacak otellerle birlikte toplam 12 otele ulaşmaya hazırlanıyor.

Divan: Türkiye'nin Zarafet Mirası, 70. Yılında Yeni Bir Döneme Giriyor

Divan Grubu, 2026’da kutlayacağı 70. yılına hazırlanırken köklü mirasını modern bir vizyonla güncelliyor. Türkiye’de modern otelciliğin öncüsü olarak konumlanan marka, yeni otel açılışlarıyla portföyünü 12’ye çıkararak büyüme stratejisinde güçlü bir adım atıyor. Yarım asrı aşan zarafet anlayışını korurken, “sessiz zarafet” yaklaşımıyla geleceğe odaklanan Divan, yeni dönemde hem şehirde hem sahilde rafine bir konukseverlik deneyimi sunmaya hazırlanıyor.



I. HOUSE OF DIVAN — AKARETLER, İSTANBUL

Kültür, gastronomi ve tasarımın buluşma noktası

İstanbul’un kültürel ritmi içinde konumlanan House of Divan, Akaretler’de açılacak 138 odalı yeni konseptiyle markanın şehir otelciliğindeki vizyonunu sessiz lüks anlayışıyla yeniden tanımlıyor. Sanat, tasarım ve gastronomiyi bir araya getiren bu yeni adres; Şef Giancarlo Gottardo’nun öncülüğünde hayata geçecek İtalyan restoranıyla bölgeye yeni bir dinamizm kazandıracak.


 

II. TALYA — ANTALYA

Bir ikonun çağdaş bir vizyonla yeniden doğuşu

Antalya’nın hafızasında özel bir yeri olan Talya, modern mimarinin dingin çizgileriyle yeniden hayata dönüyor. 176 odası, panoramik Akdeniz manzarası ve yüksek hizmet standardıyla Talya; şehir enerjisi ile denizin huzurunu bir araya getirerek, Akdeniz’de doğal, zarif ve rafine bir lüks yaşam deneyimi sunacak.

 

III. DİVAN GÖCEK — EGE’NİN RAFİNE KAÇIŞ NOKTASI

Doğayla iç içe, ayrıcalıklı bir marina oteli Ege’nin kalbinde konumlanan Divan Göcek, markanın “sessiz zarafet” felsefesinin denizde hayat bulan en özgün yansıması olacak. Marina konsepti ve doğayla bütünleşen mimarisiyle Göcek, Divan’ın lüks seyahat segmentinde konumunu güçlendirecek bir proje.


 

MİRASINDAN GÜÇ ALARAK GELECEĞİ ŞEKİLLENDİREN BİR MARKA

Divan Grubu, 70. yılına hazırlanırken, yalnızca geçmişine değil; modern konukseverliğe, kültürel dönüşüme ve yeni nesil misafir beklentilerine odaklanan güçlü bir vizyonla ilerliyor. Marka, Türkiye’nin konukseverlik alanındaki en değerli miraslarından birini temsil ederken; yeni yatırımlarla bu mirası uluslararası standartlara taşıyan sürdürülebilir bir büyüme stratejisini benimsiyor.