
Türk markası Londra'dan dünyaya açıldı

Türk markası Londra'dan dünyaya açıldı

Fuat ÇAĞDAŞ
Türk moda dünyasının genç markası 'Barrus', üçüncü yılını doldurmadan Londra Moda Haftası'na katılıp dünyaya açılma başarısını gösterdi.
Nişantaşı'nın kalbinde lüks bir butikte kendi tasarımlarını hayata geçirmek için kurulan Barrus, daha üçüncü yaşını doldurmadan geçen hafta Londra Moda Haftası kapsamında gerçekleşen defilesiyle büyük beğeni topladı. Binlerce yıldır Anadolu, Ortadoğu ve Uzakdoğu'da bolluk, sadakat, kısmeti simgeleyen 'fil' sözcüğünün Latince karşılığı olan Barrus markasının ardında, CEO Volkan Hidayetoğlu, Baş Tasarımcı Neslişah Yılmaz ve Tasarımcı Nur Çağlayan'dan oluşan çekirdek ekibin imzası var. Anadolu topraklarının kadim el sanatı 'ebru'yu modern tasarımlarla bütünleştiren Barrus, global bir Türk markası olma yolunda kendine üs olarak Londra'yı seçti. Barrus, İngiliz marka danışmanı She Builds Brands ve PR ajansları POP PR ve HPR ile birlikte yoğun bir çalışma sonucunda Londra Moda Haftası'na kabul edilerek, 2016 sonbahar-kış koleksiyonunu görücüye çıkardı. Ana medya sponsorluğunu atv-Sabah'ın yaptığı defileye dünya basını büyük ilgi gösterdi.
Nur Çağlayan, Volkan Hidayetoğlu, Neslişah Yılmaz